Banner
Reklamacje PDF Drukuj Email
  1. Aby złożyć reklamację prosimy o wypełnienie załączonego formularza.
  2. Protokół reklamacji należy przesłać do firmy Elgotech na mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. lub fax. 012 285-08-60.
  3. W ciągu 14 dni poinformujemy Państwa o sposobie rozpatrzenia reklamacji i terminie ewentualnego odbioru towaru (bardzo istotne jest podanie w formularzu nr kontaktowego lub nr fax.).
  4. Prosimy o "zbieranie" produktów uszkodzonych (reklamacji jakościowych) i przesyłanie nam zgłoszeń zbiorczo na kilka produktów, np. co kwartał.
  5. Odbiór i zwrot reklamowanego produktu  odbywa się za  pośrednictwem spedytora (GLS) - zlecającym odbiór jest firma Elgotech.
  6. Reklamacji jakościowej nie podlegają produkty uszkodzone na skutek niewłaściwego użytkowania, bądź przechowywania oraz wynikłe po sprzedaży ze zdarzeń losowych i innych okoliczności, za które nie odpowiada producent ani sprzedawca.
  7. Do reklamowanych produktów musi być dołączony paragon bądź FV potwierdzająca zakup a także krótki opis uszkodzenia.

W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących reklamacji lub sposobu wypełnienia formularza reklamacyjnego pozostajemy do Państwa dyspozycji od Poniedziałku do Piątku w godzinach 8-16.

Prosimy o kontakt pod numerem tel. 12 285-08-58 wew.205.

Pobierz, wypełnij i wyślij formularz zgłoszenia reklamacyjnego do druku

 Pobierz Formularz zgłoszenia reklamacyjnego
Nazwa pliku:Formularz zgłoszenia reklamacyjnego (Details)
Typ:pdf
Rozmiar:51.83 Kb

 

Z naszej galerii


Na górę strony
© Elgotech 1989 - 2017